Co všechno aplikace Směny.cz umí?

Naše aplikace umí mnoho věcí a neustále přidáváme nové. Chybí vám zde něco? Ozvěte se nám. Získejte skvělou aplikaci pro plánování směn zaměstnanců. Cloudové řešení, bez instalací.

Kalendář

Rozpis směn

V plánovacím kalendáři máte přehled o všech směnách. Směny zde můžete vytvářet, editovat, mazat či kopírovat. Po jedné či hromadně. Využijte "Drag and drop" funkci nebo šablony. Směny můžete filtrovat dle obsazenosti, dní či času. Pokud máte pravidelné cykly, použijte pracovní kalendáře na automatické plánování.

Rozpis směn
Předpisy

Zákoník práce a zkrácené pracovní úvazky

Při plánování směn bereme v potaz Zákoník práce. Dáváme pozor na:

  • Zákonem danou délku pracovní směny
  • Výši měsíčního fondu pracovní doby pro: jednosměnné provozy, dvousměnné provozy, třísměnné provozy, nerovnoměrnou pracovní dobu
  • Roční fond pracovní doby
  • Délku minimálního odpočinku mezi směnami
  • Délku nepřetržitého týdenního odpočinku
  • Nároky na přestávky
  • Výši pracovního úvazku
  • To vše pro dospělé i mladistvé, HPP i brigádníky

Zákoník práce a zkrácené pracovní úvazky
Pracoviště

Stromová struktura poboček a pracovišť

Vytvoření přehledné struktury jednotlivých poboček a pracovišť, je základem úspěšného plánování. Rozlište si pracoviště dle barev. Při správě rolí, dedikujte správné vedoucí zaměstnance.

Stromová struktura poboček a pracovišť
Zápůjčky

Výměna zaměstnanců

S naší aplikací můžete jednoduše sdílet zaměstnance na více pobočkách. Manažeři uvidí volné zaměstnanance z ostatních poboček, které si mohou vypůjčit.

Výměna zaměstnanců
Časové možnosti

Časové možnosti a absence zaměstnanců

Zaměstnanci mohou zadávat své časové možnosti, tj. kdy jsou pro vás k dispozici. Tento přístup je ideální pro provozy s brigádníky. Při plánování směn uvidíte kdy a koho můžete obsadit na směnu.

Časové možnosti a absence zaměstnanců
Notifikace

Zasílání upozornění

Po vytvoření nových směn nebo při odemknutí nových směn, pošlete zaměstnancům emailovou zprávu a mobilní notifikaci. Příjemce můžete filtrovat na základě pracovišť nebo uživatelských skupin.

Zasílání upozornění
Uživatelé

Zaměstnanci, uživatelské skupiny, jejich role a pozice

Uživatele můžete zařadit do vámi vytvořených uživatelských skupin a hromadně je pak editovat. Zaměsnance je možné přiřadit na pozice a také jim můžete nastavit různá přístupová práva. Jednotliví manažeři pak uvidí pouze své zaměstnance a jejich směny.

Zaměstnanci, uživatelské skupiny, jejich role a pozice
Flexibilita

Odemykání směn

Nechcete se starat o plánování směn? Směny jednoduše odemkněte. Zaměstnanci si pak sami vyberou své směny.

Odemykání směn
Aplikace

Mobilní nativní aplikace

Máme mobilní aplikaci pro iOS i Android. Je ideální pro zaměstnance. Mají vždy aktuální přehled o svých směnách. Mohou se přihlašovat na směnu, či žádat o zrušení směny

Appstore Google play
Mobilní nativní aplikace
Prezence

Monitorování docházky / Doházkový systém

Zaznamenávejte denní docházku zaměstnanců, jejich příchody a odchody. Příchod/odchod si zaměstnanci mohou zadat v docházkovém terminálu. V reportech uvidíte rozdíl mezi plánem a realitou. Použijte k evidenci příchodů osobní číslo, čárové kódy nebo RFID čipy/karty.

Monitorování docházky / Doházkový systém
Komunikace

Přihlašení a odhlašení ze směny

Přihlašování, odhlašování a výměna směn s jiným uživatelem může podléhat schválení manažerem. Zaměstnanci mají vždy možnost zadat důvod pro zrušení směny.

Přihlašení a odhlašení ze směny
Absence

Hlášení dovolených

Zaměstnanci mohou zadávat požadavky na volno, pokud jim tuto možnost aktivujete. Při plánování směn, pak nebude takový uživatel k dispozici. V administraci si jednoduše nastavíte typy absence např. dovolená, sick day či neplacené volno.

Hlášení dovolených
HR

Onboarding, napojení na pracovní portály

V případě zájmu vám vytvoříme registrační formulář pro uchazeče o práci. Můžeme vám připravit kompletní onboardingový proces, uchazeči a HR oddělení komunikují prostřednictvím aplikace. Uchazeč vždy ví, v jakém stádiu přijímacího procesu se nachází.

Onboarding, napojení na pracovní portály
Integrace

API / synchronizace s externími systémy

Potřebujete napojit směny na váš interní systém? Umíme oboustranné napojení, synchronyzujeme naše data s vašimi. Integrace vyřešíme vždy dle požadavků klienta. Data je možné exportovat do xls.

API / synchronizace s externími systémy

Kontakt

Nevíte si rady, potřebujete poradit? Kontaktujte nás.

Směny.cz s.r.o.

K Rybníku 574, 252 50 Vestec

zakaznici@smeny.cz

+ 420 737 287 085

IČ: 07810075, DIČ: CZ07810075