Naše aplikace umí mnoho věcí a neustále přidáváme nové. Chybí vám zde něco? Ozvěte se nám. Získejte skvělou aplikaci pro plánování směn zaměstnanců. Cloudové řešení, bez instalací.
V plánovacím kalendáři máte přehled o všech směnách. Směny zde můžete vytvářet, editovat, mazat či kopírovat. Po jedné či hromadně. Využijte "Drag and drop" funkci nebo šablony. Směny můžete filtrovat dle obsazenosti, dní či času. Pokud máte pravidelné cykly, použijte pracovní kalendáře na automatické plánování.
Při plánování směn bereme v potaz Zákoník práce. Dáváme pozor na:
Vytvoření přehledné struktury jednotlivých poboček a pracovišť, je základem úspěšného plánování. Rozlište si pracoviště dle barev. Při správě rolí, dedikujte správné vedoucí zaměstnance.
S naší aplikací můžete jednoduše sdílet zaměstnance na více pobočkách. Manažeři uvidí volné zaměstnanance z ostatních poboček, které si mohou vypůjčit.
Zaměstnanci mohou zadávat své časové možnosti, tj. kdy jsou pro vás k dispozici. Tento přístup je ideální pro provozy s brigádníky. Při plánování směn uvidíte kdy a koho můžete obsadit na směnu.
Po vytvoření nových směn nebo při odemknutí nových směn, pošlete zaměstnancům emailovou zprávu a mobilní notifikaci. Příjemce můžete filtrovat na základě pracovišť nebo uživatelských skupin.
Uživatele můžete zařadit do vámi vytvořených uživatelských skupin a hromadně je pak editovat. Zaměsnance je možné přiřadit na pozice a také jim můžete nastavit různá přístupová práva. Jednotliví manažeři pak uvidí pouze své zaměstnance a jejich směny.
Nechcete se starat o plánování směn? Směny jednoduše odemkněte. Zaměstnanci si pak sami vyberou své směny.
Máme mobilní aplikaci pro iOS i Android. Je ideální pro zaměstnance. Mají vždy aktuální přehled o svých směnách. Mohou se přihlašovat na směnu, či žádat o zrušení směny
Zaznamenávejte denní docházku zaměstnanců, jejich příchody a odchody. Příchod/odchod si zaměstnanci mohou zadat v docházkovém terminálu. V reportech uvidíte rozdíl mezi plánem a realitou. Použijte k evidenci příchodů osobní číslo, čárové kódy nebo RFID čipy/karty.
Přihlašování, odhlašování a výměna směn s jiným uživatelem může podléhat schválení manažerem. Zaměstnanci mají vždy možnost zadat důvod pro zrušení směny.
Zaměstnanci mohou zadávat požadavky na volno, pokud jim tuto možnost aktivujete. Při plánování směn, pak nebude takový uživatel k dispozici. V administraci si jednoduše nastavíte typy absence např. dovolená, sick day či neplacené volno.
V případě zájmu vám vytvoříme registrační formulář pro uchazeče o práci. Můžeme vám připravit kompletní onboardingový proces, uchazeči a HR oddělení komunikují prostřednictvím aplikace. Uchazeč vždy ví, v jakém stádiu přijímacího procesu se nachází.
Potřebujete napojit směny na váš interní systém? Umíme oboustranné napojení, synchronyzujeme naše data s vašimi. Integrace vyřešíme vždy dle požadavků klienta. Data je možné exportovat do xls.
Nevíte si rady, potřebujete poradit? Kontaktujte nás.
Směny.cz s.r.o.
K Rybníku 574, 252 50 Vestec
IČ: 07810075, DIČ: CZ07810075