Plánování zaměstnanců personálních agentur Směny.cz

Řada personálních agentur spokojeně používá aplikaci Směny.cz. Aplikace Směny.cz poskytuje agenturám kompletní přehled toho kdo, kdy, kde a pro jakého klienta pracuje.

Plánování zaměstnanců personálních agentur Směny.cz
Radek
Radek Hron
co-Founder
14. 12. 2021

Existují dva ověřené modely fungování:

1. Personální agentura dodává zaměstnance svým klientům 

Personální agentury mohou řídit alokování svých zaměstnanců mezi různé klienty prostřednictvím aplikace Směny.cz. Získají tak komplexní přehled o tom, kde kteří zaměstnanci pracují.

Jednotlivým klientům/společnostem umožní přístup pouze k jejim přiděleným zaměstnancům. Vypisování směn pak může řídit jak agentura tak i vedoucí zaměstnanci klienta.

Reporty odpracovaných hodin jsou generovány dle klientů nebo jednotlivých pracovišť.


2. Společnost má několik agentur, které jim dodávají zaměstnance

Jedná se o opačný přístup. Společnost má uzavřené smlouvy s několika personálními agenturami. Jednotlivé agentury poskytují své zaměstnance ať už na jedno nebo na více pracovišť. Společnost vytvoří patřičné přístupy pro agentury a ty pak mohou plánovat své zaměstnance na směny. Společnost i agentury mají kompletní přehled o svých zaměstnancích.


Proč je Albert Česká republika s námi?

Rozhodnutí pro službu Směny.cz, ostatně jako kterékoliv rozhodnutí které v Albertu děláme, bylo motivované naším klíčovým závazkem: spokojeností našich zákazníků stejně jako našich kolegů, kteří jim pomáhají jíst lépe. Jedním z prostředků pro dosažení tohoto cíle bylo pro nás získání většího podílu flexibilní pracovní síly na našich prodejnách.

Spolupráce se Směny.cz se ukázala být vynikající volbou. Nejen že produkt jako takový již v době první poptávky komplexně pokrýval oblast plánování a vyhodnocování docházky, ale v následujících měsících jsme si prošli ukázkovým agilním vývojem pro potřeby zákazníka a to včetně publikace mobilní aplikace pro účelnou, rychlou a moderní komunikaci mezi manažerem prodejny a kolegy „dohodáři“, co se plánování docházky týče. Tato aplikace zároveň významně usnadnila a zrychlila nástup zájemce o práci v Albertu na prodejnu.

Vzhledem k velmi úspěšné dosavadní spolupráci s našimi partnery ze Směny.cz jsme navázali vývojem aplikace, jejíž přidanou hodnotu považujeme na našem trhu za průlomovou a těšíme se, až jí budeme moci dodat naším kolegům i široké veřejnosti.

Denis Cimerman
HRIS Manager
ALBERT Česká republika, s.r.o. 

Hlídejte mzdové náklady, plánujte směny efektivně, zjednodušte si proces výplaty mezd.


Čtěte dále