Jak plánovat směny zaměstnanců v době koronovairu Směny.cz

Patříte mezi podnikatele, kteří mají starost o své zaměstnance a zároveň nechtějí omezit výrobu či provoz v době COVID-19? Rozdělte zaměstnance do pracovních sklupin, tak aby se vzájemně nesetkávali na pracovišti.

Jak plánovat směny zaměstnanců v době koronovairu Směny.cz
Radek
Radek Hron
co-Founder
16. 10. 2020

Aplikace Směny.cz vám umožní velmi jednoduše rozdělit zaměstnance do procovních skupin či týmů. Jednotlivé skupiny pak plánujete odděleně, tím nedochází ke kontaktu mezi skupinami zaměstnanců a případnému šíření Koronaviru. Pokud se v jedné skupině objeví zaměstnanec pozitivní na Covid-19, můžete jednoduše identifikovat osoby, které s ním byly v kontaktu.

Jak na to?

  • Vytvoříte skupiny zaměstnanců (odkaz do aplikace)
  • Zaškrtněte "Plánování směn"
  • Vyberte zaměstnance
  • V detailu směny vyberte skupinu pro kterou chcete plánovat směnu.
  • Nyní se vám dostupných zaměstnancích zobrazí pouze zaměstnanci dané skupiny.
  • Pokud směny odmeknete, zobrazí se pouze zaměstnancům dané skupiny.
  • Směny můžete dále rozkopírovat do dalších dnů, včetně pracovních skupin.

Tímto velice jednoduchým způsobem můžete přečkat toto nechtěnné období, a zajistit tak nepřerušený provoz vaší firmy.

Potřebujete pomoc s plánováním směn zaměstnanců?

Získejte naši skvělou aplikaci. Cloudové řešení, bez instalací.